سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان

ساخت وبلاگ
جستجو در وب با ابزارهای مختلفی انجام می شود مهمترین آنها گوگل می باشد . كد زیر همان طور كه ملاحظه می كنید به كاربر این امكان را می دهد كه بین وبلاگ شما و یا تمام اینترنت كه وبلاگ شما هم بخشی از آن است یكی را انتخاب كند كه پیش فرض آن هم وبلاگ شماست و به وسیله ی گوگل كاربر میتواند تمام وبلاگ شما را به دنبال موضوعی خاص جستجو كند و به این ترتیب گوگل به موتور جستجوی اختصاصی وبلاگ شما تبدیل می شود
دقت نمایید شما می بایست قبلا وبلاگ خود را به گوگل معرفی کرده باشید و این موتور وبلاگ شما را ایندکس کرده باشد(برای حاصل شدن اطمینان از این موضوع وبلاگ خود را بدون عبارت های http و www در گوگل جستجو کنید اگر هیچ نتیجه ای مشاهده نکردید به معنای آن است که هنوز گوگل وبلاگ شما را نشناخته است)
بر همین اساس چون ممکن است از چند ساعت تا چندین روز طول بکشد تا گوگل صفحات جدید شما به دایرکتوری گوگل اضافه شوند برای نشان دادن این صفحات در نتایج گوگل باید شکیبا باشید.
جستجوگری که تحت عنوان جستجوی پیشرفته در همین وبسایت ملاحظه میفرمایید نسخه ای از همین امکان گوگل است.
توصیه میکنم از رنگ و استایلی استفاده کنید که با وبلاگ شما مطالبقت داشته باشد و به زیبایی وبلاگ شما هم کمک کند
برای دریافت کد به انتهای نمونه ها مراجعه فرمایید.
سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 263 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 23:38

آدرس های سایت برای ورود آسان شما عزیزان:

kucheposhti.orq.ir

novinthemep.vov.ir

novintemp.mee.ir

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 253 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 23:38

طراحی هرگونه بنر و هدر به مدت 1ماه رایگان است و قابل تمدید نیز خواهد بود

جهت سفارش فرم سفارش را پر کنید

وبرای مشاهده نمونه کار ما چه هدر چه بنر به آدرس novintemp.persaiangig.com مراجعه کنید

آدرس ها جهت تبادل لینک با وب من:

kucheposhti.orq.ir یاkucheposhti.mihanblog.com کدهای وبلاگ نویسی ونرم افزار+طراحی بنر

novinthemep.vov.ir طراحی هدروساخت بنر

توجه هر سه این آدرس ها لین کردن به این وب منتقل می شوند

سیستم تبلیغاتی نوین تبلیغ

نوین تمپ یک سیستم جدید برای تبلیغ کردن نیز هست به این گونه شما یکی از بنر های وب را در وب خود قرار می دهید (توجه داشته باشید که اندازه بنری را که سفارش یا می خواهید در سایت نشان داده شود باید همان اندازه بنر را در وب خود قرار دهید بگونه که کسی که بنر 120*240 را سفارش می دهد همان بنر هم اندازه وب نوین تمپ یا کوچه پشتی را در وب خود قرار دهید نه بنر 120*120 یا 120*360 را) تا زمانی که می خواهید بنر تبلیغاتی شما در وب نوین تمپ بماند  اما عزیزانی که بنر سفارش می دهند باید بنر وب نوین تمپ را در وب خود به مدت 1هفته قرار دهند وسفارش دهند ولی عزیزانی که هدر طراحی میکنند آنها هم باید یکی از بنرها را به انتخاب خود وب قرار دهند.

.::این همان سود بیشتر بدون سرمایه گذاری است::.

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 262 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 23:38

کد های ساعت فلش جدیدترین کدهای ساعت برای شما عزیزان با این کدهای همیشه وقت را برای خود کاربران وبلاگ یا سایتان یاد آوری کنید.

<<برای دریافت ومشاهده کد به ادامه مطلب بروید>>

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 304 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 23:38

کد آپلود عکس شما می توانید در گوشه ی وبلاگ یا سایت خود بگذارید و هر اندازه ای که دوست دارید عکس خود را به همان اندازه آپلود کنید ودیگر نیازی به واردشدن به سایت های دیگر و وقت تلف کردن در عضویت سایت نیست.

<<برای دریافت ومشاهده کد به ادامه مطلب بروید>>

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 288 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 23:38

SamMobileاعلام کرده که یک منبع از داخل شرکت سامسونگ تصویر و اطلاعات مربوط به نسل بعدی گلکسی اس را در اختیارش قرار داده است. نمی‌توان صد در صد تایید کرد که این عکس و اطلاعات منتشر شده دقیق هستند اما به هر حال این تصویر به واقعیت نزدیک است. طراحی گلکسی اس ۴ شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی دارد اما این تلفن برخلاف گلکسی اس ۳ فاقد دکمه‌های فیزیکی است و در عوض از دکمه‌های روی صفحه اندروید بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ZoomIT، اگر این تصویر واقعی باشد، گلکسی اس ۴ سامسونگ فاقد سه دکمه فیزیکی منو، صفحه اصلی و برگشت به عقب است و این بدین معناست که سامسونگ از طراحی تازه اندروید پیروی کرده و از دکمه‌های لمسی روی صفحه به جای دکمه‌های فیزیکی استفاده کرده است.


تغییر دیگری که از تصویر می‌توان متوجه آن شد مربوط به حاشیه باریک‌تر دور نمایشگر است که باعث شده سایز نمایشگر بزرگ‌تر شود.

هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات تایید شده‌ نیستند اما تا اینجای کار شایعات از مشخصات سخت‌افزاری زیر خبر می‌دهند:

پردازنده Exynos 5450 با ۴ هسته ۲٫۰ گیگاهرتزی

گرافیک: Mail-T658

حافظه رم: ۲ گیگابایت

نمایشگر ۴٫۹۹ اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن Full HD یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت و دروبین ۲ مگاپیکسل در جلو

سیستم‎‌عامل اندروید ۴٫۲٫۱

منبع SamMobile اعلام نموده که تصاویر بیشتری از تلفن گلکسی اس ۴ در اختیار دارد که به زودی آنها را منتشر خواهد.

علاوه بر این، یک کاربر کره‌ای تصویر دعوتنامه سامسونگ برای معرفی تلفن گلکسی اس ۴ را نیز منتشر نموده است. براساس این تصویر، مراسم معرفی تلفن گلکسی اس ۴ در Pyeongchang کره برگزار خواهد شد. این همان مکانی است که قرار است میزبان المپیک زمستانه ۲۰۱۸ باشد. اگر این دعوتنامه حقیقی باشد تلفن گلکسی اس ۴ در ۴ مارچ ۲۰۱۳ یا ۱۴ اسفند ۹۱ معرفی خواهد شد. اما واقعا بعید به نظر می‌رسد که دعوتنامه معرفی یک محصول دو یا سه ماه قبل از زمان معرفی آن طراحی و به بیرون درز کند.

20130105_81836500

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 368 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:05

گرامر مجموعه قوانین و ضوابط حاکم بر ساختار واژه‌ها، جمله‌ها، واج‌ها و آواها و معناها در زبان است. به عبارت دیگر دستور زبان مجموعه قواعد و آیین‌هایی است که اهل زبان آن‌ها را به طور ناخودآگاه فرا گرفته و زبان‌آموزان برای درک بهتر گفتار و نوشتار اهل زبان آن را می‌آموزند این کتاب خلاصه ای است از ده کتاب اصلی گرامر در کشور و به درد افرادی می خورد که می خواهند برای امتحانات ارشد یا دکتری حاضر شوند و وقت کافی برای مطالعه چندین کتاب را ندارند.





***دانلود...

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:05

حتما برای شما هم پیش آمده که گاه مجبور باشید برای خلاصی از دست ویروس های راه یافته به سیستم کامپیوتری خود انواع ضد ویروس ها را امتحان کنید.

همانطور که میدانید تمام ویروس های کامپیوتری عملکرد مشابه یکسانی ندارند ما در این مقاله سعی داریم به معرفی مختصری از متداول ترین ویروس های کامپیوتری بپردازیم تا شما با دید اطلاعاتی بیشتری نسبت به انتخاب یک آنتی ویروس اقدام کنید.



۱- Trojan Horse : این ویروس معمولا خود را به شکل یک برنامه کاربردی درمی آورد.همچنین ممکن است بعد از اجرای فعالیت خود خبر آغاز فعالیت خود را به نوعی اعلام کند.اما این اطلاعات در معرض دید کاربر قرار نمیگیرد.این برنامه به طور مخفیانه کارهای مخرب و البته زیرکانه خود را انجام میدهد .این ویروس به هیچ وجه خود را تکثیر نمیکند اما صدمه های مختلفی را با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در داخل آن به امنیت کامپیوتر وارد میکند.این برنامه حتما باید این طوری باشد که یا توسط شخصی ارسال شده باشد یا همراه یک برنامه دیگر کار خود را انجام دهد.نوع صدمه به سیستم توسط این تروجان می تواند هرچیزی از جمله خراب کردن داده های رو سیستم یا خود سیستم باشد و این بستگی به برنامه ریزی های داخل آن دارد .

۲- Worms  : یک Worm درحقیت برنامه مخربی است که قادر به تکثیر از خود میباشد.برای مثال انتقال خود از یک دیسک درایو به دیگری یا تکثیر خود با استفاده از ایمیل یا هر مکانیزم انتقال دیگر.کرم ها معمولا امنیت سیستم را در معرض خطر قرار میدهند .نحوه ورود یک کرم به سیستم ما میتواند تنها با کلیک کردن روی یک ایمیل آلوده باشد.

۳- Bootsector Virus  :همانطور که از نام ویروس مشخص است کار این ویروس ملحق کردن و چسباندن خود به اولین سکتور از دیسک سخت سیستم میباشد که در هنگام راه اندازی توسط کامپیوتر خوانده میشود.این نوع ویروس ها معمولا توسط فلاپی دیسک ها منتشر میشوند.

۴- Macro Virus  : این نوع ویروس ها معمولا از دیگر زبان های برنامه نویسی ماکرو اپلیکشن برای تکثیر خود استفاده میکنند.این نوع ویروس ها معمولا سبب آلوده شدن اسناد MS Word,MS Excel و دیگر سندهای از این دست خواهند شد.

۵- Memory Resident Viruses : مکان اصلی این ویروس ها واقع در حافظه رم سیستم میباشد این نوع ویروس ها معمولا از اجرای ویروس های دیگر وارد رم سیستم میشوند.و معمولا تا زمانی که برنامه اصلی(ویروس)در حال اجراست روی رم سیستم باقی میمانند.

۶- Rootkit Virus : این نوع ویروس که به نام ویروس پیدانشدنی هم معروف است تلاش میکند تا کنترل سیستم کامپیوتر شما را در دست شخصی غیر از شما قرار دهد که احتمالا این شخص همان طراح و برنامه ریز این ویروس است.این نوع ویروس ها معمولا همراه با تروجان ها نصب میشوند و خود را مبدل به فایل های سیستمی ویندوز میکنند.

۷- Polymorphic Viruses : این ویروس تنها به تکثیر خود با ایجاد چندین فایل مختلف اکتفا نمیکند بلکه با هر بار تکثیر مجدد امضای دیجیتال خود را نیز تغییر میدهد که این بار اضافی را بر نرم افزار های ضد ویروس تحمیل خواهد کرد.

۸- Logic Bombs/Time Bombs : این نوع ویروس ها طوری برنامه ریزی شده اند تا در یک زمان مشخص یا در زمان وقوع یک رویداد خاص اجرا شوند.برای مثال ویروس هایی که طی یک زمان مشخص فایل های شما را پاک خواهند کرد یا مثلا ایجاد اختلال در پایگاه داده با ایجاد یک شرط به خصوص روی رکوردهای آن.

شما تا کنون با کدام یک از این ویروس ها دست و پنجه نرم کرده اید ؟؟ خطرناک ترین ویروس کامپیوتری از نظر شما کدام ویروس است ؟؟

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 274 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:05

قرار نیست هر گوشی هوشمند جدیدی که به بازار می آید حتما نسبت به مدل های دیگر بهتر و مخصوصت ظاهر بهتری داشته باشد. در بیشتر مواقع محاسبات و پیش بینی های طراحان آنطور که به نظر می رسیده، درست از آب در نمی آیند. در این قسمت ۵ مدل از این گوشی های ناموفق را معرفی می کنیم.


این نتیجه با بررسی بیش از ۶۰ موبایل و مشاهده میزان موفقیت آنها و نظرات کارشناسان بدست آمده است.


۱٫ HTC EVO 4G LTE

این گوشی نسخه Sprint مدل موفق شرکت HTC با نام One X می باشد. در One X از پلی کربنات یک دست ساخته شده است که نتیجه آن گوشی ای سبک، زیبا و جذاب است. Sprint برای مدل خود به فکر متمایز شدن کامل افتاد و ترکیبات بیشتری در بدنه آن اضافه کرد. رنگ و المان های بکار رفته در آنرا نیز تغییر داده که نتیجه آن گوشی بی نظم شده است! با توجه به ساختار بدنه، در برخی قسمت ها تیزی خاصی به آن داده شده است.

image001

با اینکه ممکن است برخی افراد از رنگ آن لذت ببرند ولی در مجموع این گوشی طرفداران زیادی نداشته است.

۲٫ Huawei Ascend Q

یکی از برترکیب ترین گوشی های هوشمند سال را می توان به نام این مدل ثبت کرد! هیچ کدام از بخش های طراحی بدنه و رنگ بندی سبز در کیبورد و نیز ترکیب کیبورد QWERTY آن نتوانست نتیجه ای مورد پسند ایجاد کند.

image002

۳٫ LG Intuition

قرار بود شرکت ال جی با این گوشی رقابتی تنگاتنگ با Samsung Galaxy Note داشته باشد که نشد! البته تا حد خوبی موفق به این کار شد ولی یک نکته مهم در آن وجود داشت. با توجه که کیفیت ضرب تصویر ۴:۳ به جای ۱۶:۹ و اندازه زرگ صفحه نمایش، مدل دلپذیری را برای کاربرانی که می خواستند به جای گلکسی نوت از آن استفاده کنند، ایجاد نکرد. این گوشی به اندازه ای بزرگ بود که امکان گرفتن آن با یک دست و نیز قرر دادن آن در قاب های استاندارد وجود نداشت.

image003

۴٫ Motorola Photon Q

همه چیز در این مدل گوشی بزرگ بود. صفحه نمایش بزرگ و کیبورد QWERTY. گوشه های بزرگ و تیز آن نیز مناسب برای این گوشی با اندازه بزرگ نبود. البته جنس بدنه و رنگ بکار رفته در آن نیز یکی از مشخصه های بد این گوشی نیز به حساب می آیند.

image004

۵٫ Nokia 808 PureView

این گوشی را اگر از نقطه نظر مثبت آن نگاه کنیم با اولین گوشی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی مواجه خواهیم شد که موفقیتی بی نظیر در صنعت موبایل به حساب می آید. ولی مشکل دقیقا همینجا رخ می دهد. برای رسیدن به دوربینی با این کیفیت نیاز به لنز و سخت افزار بزرگی خواهیم بود که نوکیا ۸۰۸ را توانسته یکی از بد قیافه ترین گوشی های سال به حساب آورد.


image006

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 423 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:05

یکی از قابلیت‌های مفید مرورگرهای مختلف ، امکان ذخیره password های سایت‌های مختلفی است که روزانه به آنها سر می‌زنید. با ذخیره این اطلاعات دیگر نیازی نیست تا مثلا برای هربار ورود به فیس بوک و یا بخش مدیریت وبلاگ‌تان نام کاربری و کلمه عبور آن را وارد کنید . اما این قابلیت تنها هنگامی مفید است که رایانه‌ای که با آن کار میکنید مختص به خودتان باشد و افراد دیگری از آن استفاده نکنند … به همین دلیل همیشه مرورگرها قبل از ذخیره password ها از کاربر درخواست تاییدیه میگیرند


مثلا فرض کنید در رایانه یک کافی نت قصد دارید تا اکانت فیس‌بوکتان را چک کنید یا با ورود به بخش مدیریت وبلاگ‌تان اقدام به ارسال یک مطلب جدید کنید … در صورتی که پیغام ذخیره کلمه عبور را تایید کنید علاوه بر اینکه نفر بعدی که از آن سیستم در کافی‌نت استفاده می‌کند به راحتی میتواند وارد اکانت شما بشود (چرا که برای ورود نیازی به وارد کردن کلمه عبور ندارد) حتی می‌تواند password  شما را نیز مشاهده کند … آن هم بدون نیاز به هیچ نرم افزار جانبی خاصی !

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که: مگر کلمات عبور مخفی نیستند؟ پس چگونه کلمات عبور قابل نمایش هستند؟

در این مطلب یک ترفند ساده و جالب معرفی میکنیم که از طریق آن میتوانید در مرورگر خود به راحتی کلمات عبور ذخیره شده را همانند شکل زیر مشاهده کنید:

به نقل از شاهوار، با یادگیری این ترفند علاوه بر آنکه با خطرات ذخیره کلمات عبور در رایانه های دیگر بیشتر آشنا می شوید ، یاد خواهید گرفت که مثلا اگر کلمه عبور یکی از اکانت‌هایتان را که قبلا ذخیره کرده بودید و الان آن را فراموش کرده اید آن را نمایش دهید تا از آن مطلع شوید.

خوب بیایید شروع کنیم .

مراحل کار در مرورگرهای مختلف از جمله IE یا Firefox و Chrome و Opera تقریبا مشابه یکدیگر است .

به عنوان مثال ما از مرورگر گوگل کروم استفاده کرده‌ایم :

ابتدا با استفاده از ماوس کلمه عبور ذخیره شده را انتخاب کنید تا های لایت شود (یک راه ساده دوبار کلیک سریع در کادر کلمه عبور هست). سپس کلیک راست کنید و گزینه Inspect element را انتخاب کنید .

حالا باید در پایین صفحه مرورگرتان یک بخش اضافه نمایان شود که حاوی کدهای HTML است … چیزی شبیه به تصویر زیر :

سپس در خطی که به رنگ آبی انتخاب شده است به دنبال عبارت input type=password بگردید. همانند شکل زیر :

حالا جلوی عبارت input type دوبار کلیک کنید تا کلمه‌ی Password انتخاب شود . سپس به جای کلمه password عبارت text را بنویسید :

کار تمام است !

حالا نگاهی به کادر کلمه عبور ذخیره شده بیاندازید … کلمه عبور را به راحتی مشاهده و حتی میتوانید آن را کپی کنید … کاری که تا قبل از این نمی‌توانستید.

نکته‌های مهم:

    < سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
    ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:05

به گزارش ورد آی تی ؛ منبع تغذیه در حقیقت ولتاژ ورودی خود را از برق شهر که در ایران ۲۲۰ ولت AC است به ولتاژ DC با ولتاژ های مناسب تبدیل می کند این ولتاژ ها برای یک کامپیوتر معمولی عبارتند از: ۱۲V, 5V , 5VSB, ۳V3, -5V, -12V که بدین وسیله ولتاژ لازم برای قطعات داخل کامپیوتر شما را فراهم می کند. بعضی از این منابع تغذیه کلیدی دارند که دو حالت ۱۱۵ و ۲۳۰ ولت دارد که با توجه به کشوری که در آن زندگی می کنید می توانید ولتاژ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعضی را هم می توانید به هر دو ولتاژ بدون مشکل وصل به پریز برق وصل کنید اما بعضی منابع تغذیه مخصوص یک کشور خاص ساخته شده اند و فقط با همان ولتاژ کار می کنند. یک منبع تغذیه خوب علاوه بر اینکه عما تبدیل ولتاژ را انجام می دهد اضافه ولتاژ های گذرایی که در برق شهر وجود دارد را هم سد می کند و مانع می شود که این ولتاژ اضافه به مادربرد یا دیگر اجزای حساس کامپیوتر شما برسد. و به این وسیله از سوختن قطعات کامپیوتر شما در برابر اضافه ولتاژ ها حفاظت می کند. این کار بوسیله خازن های و سلف هایی با ظرفیت مناسب انجام می شود که در اصطلاح الکتریکی به آنها فیلتر گفته می شود. همینطور رگلاتور های ولتاژ به عنوان مکمل این فیلتر ها مانع از عبور اضافه ولتاژها به کامپیوتر شما می شود.


برخی منابع تغذیه با نام ATX مشخص می شود. این منابع تغذیه می توانند با یک سیگنال از مادر برد خاموش یا روشن شوند. و همچنین یک منبع تغذیه ATX  سیگنالی به مادر برد می فرستد تا اعلام کند که خروجی هایDC آن برقدار است و مشکلی ندارد و کامپیوتر شما می تواند بوت شود. به محض اینکه دوشاخه برق کامپیوتر خود را به پریز وصل کنید خروجی ۵VSB یا ۵ولت Stand by آن فعال می گردد بنابراین توابع Stand by  و لوازم جانبی مربوطه سیستم آماده به کار می شوند.
قدرت های نامی

منبع تغذیه یک کامپیوتر بر اساس ماکزیمم توان خروجی رده بندی می شوند. منبع تغذیه های معمول بازار معمولا ۵۰۰ وات هستند. و در توان های کمتر هم تا ۳۰۰ وات وجود دارند که برای کامپیوتر های کوچکتر و کم مصرف تر به کار می روند که مصارف محدودی هم دارند. اما منبع تغزیه کامپیوتری که برای بازی های کامپیوتری یا کار های گرافیکی و.. استفاده می شود باید ۴۵۰ وات ۱۴۰۰ وات توان داشته باشد. یک کامپیوتر معمولی با تغذیه ۵۰۰ تا ۸۰۰ وات به خوبی کار می کند اما کامپیوتری که بسیار مجهز است و برای کار های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به یک منبع تغذیه ۸۰۰ تا ۱۴۰۰ وات دارد. اما کامپیوتر هایی هم هستند که نیاز به منبع تغذیه بالاتر تا ۲۰۰۰ وات دارند این کامپیوتر ها معمولا چندین هارد دیسک، دو یا چندین CPU و چندین کارت گرافیکی دارند و فوق العاده کارا هستند و عمدتا برای سرورها مورد استفاده قرار می گیرند. یک منبع تغذیه می تواند توانی بیش از مقدار نامی خود فراهم نماید اما دمای آن افزایش می یابد بنابراین تا حدی که دمای کار اجازه بدهد می توان مقداری اضافه بار به آن تحمیل کرد. مثلا یک منبع تغذیه ۳۰۰ وات به صورت لحظه ای می تواند کار یک منبع ۵۵۰ وات را انجام دهد و دمای آن تا ۲۵ درجه سانتیگراد افزایش می یابد یا از یک منبع ۴۰۰ وات می توان به اندازه ۴۵۰ وات به طور مداوم توان گرفت اما دمای آن تا ۴۵ درجه سانتیگراد افزایش می یابد. اما گاه اعدادی که روی منبع تغذیه ذکر می شود خیلی دقیق نیست و این منبع تغذیه در شرایط کار واقعی ممکن است کمتر از این توان داشته باشد و طبیعی است که دمای آن بالا می رود.

بنابراین عقل و منطق حکم می کند که در انتخاب منبع تغذیه کمی توان بالاتری را انتخاب نماییم. یک کامپیوتر معمولی که با آن خیلی هم کار های سنگین محاسباتی یا رندرینگ هم انجام نمی دهید باز هم به منبعی بیش از ۳۰۰ تا ۳۵۰ وات در ماکزیمم شرایط بار دارد.
منبع تغذیه لپ تاپ ها

منبع تغذیه لپ تاپ ها از ۲۵  تا ۲۰۰ وات در خروجی خود توان دارند. لپ تاپ ها معمولا منبع تغذیه ای خارجی غیر از منبع تغذیه داخلی خود دارند که به آنها اصطلاحا Power Brick گفته می شود و این منبع خارجی معمولا وظیفه تبدیل برق شهر به ۱۹ ولت DC را دارند و عمل تبدیل ولتاژهای دیگر بوسیله مبدل های DC/DC داخل لپ تاپ انجام می گیرد.
مادربرد سرور ها

برخی سرور های وب فقط یک ولتاژ  ۱۲ به عنوان ورودی دریافت می کنند خود مادر برد عمل تبدیل ولتاژ را انجام می دهد به عبارت دیگر روی مادربرد این سرور های قدرتمند مبدل های DC وجود دارند که ولتاژهای مختلف مورد نیاز تجهیزات را تامین می کنند. که به آنها در اصطلاح ماژول های تنظیم ولتاژ می گویند.
راندمان انرژی مصرفی

منبع تغذیه ها معمولا راندمانی در حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد دارند. این بدان معناست که اگر منبع تغذیه شما راندمان ۷۵ درصد دارد و یک خروجی آن ۷۵ وات مصرف دارد در ورودی منبع تغذیه نیاز به ۱۰۰ وات دارید و ۲۵ وات به صورت گرما در منبع تغذیه تلف می شود. اما منبع تغذیه های با کیفیت بالا هم وجود دارند که تا ۸۰ درصد یا حتی بیشتر راندمان انرژی دارند که گرمای کمتری تولید می کنند و نیاز به خنک کاری کمتری دارند و در نتیجه کم صدا تر هم هستند. البته باز هم منابع تغذیه با راندمان بالاتر وجود دارند منبع تغذیه سرور های گوگل غول اینترنتی تا ۹۰ درصد راندمان دارند و منبع تغذیه ای ساخت کمپانی HP وجود دارد که تا ۹۴ درصد راندمان دارد.

برای اینکه بیشترین راندمان را داشته باشید باید بار شما با توان منبع تغذیه متناسب باشد. راندمان انرژی منبع تغذیه کامپیوتر با کاهش بار به شدت افت می کند. بالاترین میزان راندمان در در ۵۰ تا ۷۰ درصد بار رخ می دهد. البته رفتار منبع تغذیه های مختلف با یکدیگر متفاوت است اما به عنوان یک قانون کلی توان مصرفی کامپیوتر در حالت کار عادی باید در حدود ۶۰ درصد توان نامی منبع تغذیه باشد و حدکثر توان مصرفی آن نباید از توان نامی منبع شما تجاوز کند.

البته علم در حال پیشرفت است و مرتبا نوآوری هایی در این زمینه انجام می شود تا راندمان منابع تغذیه را افزایش دهند و فعالیت هایی که برای کاهش گاز های گلخانه ای انجام می شود به سازندگان منابع تغذیه کامپیوتر ها هم رسیده و منابع تغذیه مرتبا در حال بهینه سازی هستند.

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 291 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:05

دانلود رایگان نرم افزار USB STICK ENCRYPTION نرم افزاری برای قفل گذاری انواع حافظه های قابل حمل است. این نرم افزار محصول شرکت معروف GILISOFT است که امروزه طرفداران زیادی یافته است. مراحل نصب این نرم افزار درون فلش مموری صورت می گیرد که پس از نصب، با وارد کردن پسورد دلخواه می توانید فلش خود را برای همیشه قفل کنید و با خود به همراه داشته باشید. اگر کسی فلش را به کامپیوتر خود متصل کند به محض کلیک بر روی درایو مورد نظر از وی درخواست وارد کردن پسورد می کند و تا او پسورد مورد نظر را وارد نکند نمی تواند فلش را باز کند و به اطلاعات درون ان دست یابی داشته باشد.

قابلیت های نرم افزار:
محیط کاربر پسند با کاربری آسان و نصب آسان و سریع
امکان قرار دادن رمز عبور بر روی انواع حافظه های جانبی و فلش مموری ها
اجرای خودکار نرم افزار بعد از اتصال دستگاه بدون نصب نرم افزار اضافی
تقسیم مموری های USB به دو بخش عمومی و خصوصی
امکان دستیابی به منطقه امن و محافظت شده فلش ها با برنامه AGENT.EXE
امکان بازسازی منطقه امن توسط برنامه در صورت حذف فایل AGENT.EXE
حذف منطقه امن و برداشتن رمز عبور و محدودیت از روی فلش مموری
تغییر رمز عبور منطقه امن تعیین شده بر روی حافظه
جلوگیری از سرقت اطلاعات مهم و شخصی
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7





***دانلود...

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:05

 

نرم افزار پژواک یک نرم افزار رایگان برای آموزش تایپ ده انگشتی است. در این نرم افزار کاربر با فشردن هر کلید صدای کلید نیز توسط نرم افزار گفته می شود. پس می توانید بدون نگاه کردن به صفحه کلید تمرین کنید. آمار کلیدهای درست و نادرست در نرم افزار نشان داده شده و پس از 500 کلید گزارش آماری به کاربر اعلام و صفر می شود. از آنجا که با هرکلید تایپ شده صدای آن پخش می‌شود اسم نرم افزار پژواک گذاشته شد.





***دانلود...

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 760 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:05

سامسونگ گلکسی اس 3 یکی از محبوب‌ترین و پر فروش ترین گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ است. امکانات سخت افزاری عالی باعث می‌شوند که این گوشی در کلاس گوشی‌های گران قیمت بازار قرار بگیرد. بنابراین تمامی اقشار جامعه توانایی خرید آن را ندارند، به همین خاطر سامسونگ تصمیم گرفت تا طراحی زیبای این گوشی و امکانات نرم افزاری کاربردی آن را در قالب یک گوشی با امکانات سخت افزاری پایین‌تر که باعث ارزان قیمت‌تر شدن گوشی می‌شود بگنجاند تا افراد کم درآمدتر نیز بتوانند از امکانات خوب و طراحی زیبایی این گوشی لذت ببرند.


در ابتدای کار که گوشی را در دست می‌گیرید اندازه مناسب و طراحی خوب گوشی به علت جای گرفتن در دست حس خوبی را القا می‌کند. اندازه این گوشی 121.6 x 63 x 9.9 است که این ابعاد در همان اندازه گوشی گلکسی نسل اول است. این گوشی از نظر سایز صفحه نمایش نسبت به گلکسی اس 3 34 درصد کوچک‌تر شده و از نظر اندازه قاب جلویی نیز 26 درصد کوچک‌تر شده است.

 

 

 

 

ابتدا با هم به بررسی سخت افزاری گوشی می‌پردازیم.

 

درون جعبه لوازم جانبی خاصی وجود ندارد و همان لوازم جانبی معمولی شامل یک شارژر، یک کابل USB و یک هدست قرار دارند.

 

در واقع در کلاس متوسط این گوشی یک اسمارت فون زیبا و کارآمد است.

 

در زیر صفحه نمایش سه دکمه قرار دارند 2 دکمه منو و بازگشت به عقب لمسی هستند در حالی که دکمه وسطی خانه که کاربرد زیادی نیز دارد سخت افزاری است.

 

 

در بالای صفحه نمایش خروجی صدای  مخاطب،حسگر مجاورت و یک دوربین VGA برای مکالمه تصویری قرار دارد، در اینجا از حسگر نور محیط خبری نیست.

 

 در سمت چپ گوشی تنها دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا وجود دارند و در سمت راست گوشی نیز تنها دکمه پاور/ قفل صفحه دیده می‌شود.

 

 

 

در بالای گوشی جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک شیار که از آن برای باز کردن درب پشتی گوشی استفاده می‌شود دیده می‌شود.

در پایین گوشی پورت microUSB در کنار میکروفون گوشی قرار گرفته است.

 

 

در قسمت پشت گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED در زیر آن قرار گرفته است و بلندگوی گوشی نیز در سمت چپ این دوربین تعبیه شده است.

 

 

درب پشتی گوشی را که بردارید در زیر آن یک باطری 1500 میلی آمپری دیده می‌شود، در اینجا درگاه حافظه microSD و سیم کارت نیز تعبیه شده‌اند.

 

درگاه سیم کارت از سیم کارت‌های معمولی پشایبانی می‌کند و ضمن اینکه برای خارج کردن کارت حافظه نیز مجبور به درآوردن باطری گوشی هستید بنابراین ویژگی  hot-swapping وجود ندارد.

 

 

در آزمایشات باطری امتحان خود را خوب پس می‌دهد اگر یک کاربر معمولی باشید و زیاد از گوشی کار نکشید این گوشی 2 الی 3 روز بدون نیاز به شارژ برای شما کار خواهد کرد اما اگر یک کاربر حرفه‌ای هستید شاید هر روز نیاز به شارژ گوشی خود داشته باشید که این امر در گوشی‌های هوشمند امروزی یک امر عادی است.

 

صفحه نمایش

 

این گوشی به یک صفحه نمایش 4 اینچی سوپر آمولد با کیفیت 480 x 800 مجهز است تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 233 ppi است. شاید این تراکم پیکسلی کم باشد اما به کاربردن صفحه نمایش سوپرآمولد که رنگ‌ها را شفاف نشان می‌دهد  و رنگ مشکی را بسیار عمیق نمایان می‌کند و زاویه دید خوبی نیز دارد برای گوشی که در کلاس متوسط قرار دارد بسیار جای تحسین دارد.

 

نکته‌ای که در اینجا باید توجه کنید این است که به علت تراکم پیکسلی پایین در این صفحه نمایش پیکسل‌های صفحه به راحتی با چشم دیده می‌شوند که این شاید کمی ناخوشایند باشد اما توجه کنید که در مورد گوشی گلسکی اس 3 مینی صحبت می‌کنیم نه برادر بزرگ آن یعنی گلکسی اس 3.

 

خوانایی صفحه نمایش در زیر نور خورشید نیز مناسب است.

 

 

راحتی در دست

 

این گوشی به علت اندازه مناسب و وزن متوسط و به علت انحنای قاب پشتی گوشی به راحتی  در دست شما قرار می‌گیرد و حس خوبی را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد، در ضمن اینکه به علت کوچک بودن صفحه نمایش کار کردن با گوشی فقط با یک دست به راحتی امکان پذیر است. به جرآت می‌توان گفت که این گوشی یکی از خوش دست‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است.

 

 

 

سیستم عامل

 

این گوشی مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی 4.1.1 است در ضمن اینکه آخرین TouchWis نیز بر روی آن نصب شده است.

 

صفحه قفل گوشی مانند گلکسی اس 3 است، با ضربه زدن بر روی آن صدای قطرات آب را می‌شنوید در حالی که یک موجی از آب در صفحه نمایش تشکیل می‌شود. با کشیدن انگشت به یک طرف قفل صفحه باز می‌شود.

 

در صفحه قفل میانبرهای خوبی وجود دارند که دسترسی به نرم افزارها را بدون باز کردن قفل صفحه امکان پذیر می‌کند.

 

در اینجا 3 میانبر وجود دارد و یک امکان جالب در صفحه قفل گوشی این است که اگر انگشت خود را بر روی صفحه گوشی نگه دارید و گوشی را در حالت افقی (همان حالتی که برای عکس گرفتن گوشی را در دست می‌گیرید) بچرخانید دوربین گوشی سریعا فعال می‌شود و به شما امکان اجازه عکاسی سریع را می‌دهد.

 

در صفحه قفل موارد دیگر شامل اخبارها و وقایع روزانه که در قسمت پایین صفحه در حال نمایش هستند به همراه ساعت و آب و هوای منطقه نمایش داده می‌شوند. توجه کنید که برای استفاده کامل از تمام امکانات صفحه قفل باید در قسمت Setting>personal>Lock Screen هر کدام از مواردی که ذکر کردیم را فعال کنید.

 

 

بعد از باز کردن قفل صفحه رتبه کاربری آشنای اندورید ظاهر می‌شود. در اینجا 7 صفحه اصلی وجود دارد که در زیر این صفحات 5 میانبر تعبیه شده است. امکان اضافه کردن آیکون برنامه‌ها و اضافه کردن و تغییر سایز ویجت ها به صفحه اصلی وجود دارد.

 

 

 

قسمت محدوده اخطارها بسیار کارآمد است، میانبرهای زیادی در این قسمت تعبیه شده‌اند که نیاز شما به رفتن به قسمت تنظیمات را کاهش می‌دهند مواردی که در اینجا دیده می‌شود عبارتند از: Wi-Fi، GPS، حالت سکوت، چرخش صفحه، بلوتوث، دیتاها، حالت Block، Power Saving و همگام سازی.

 

در زیر این میانبرها دکمه تنظیم روشنایی صفحه نمایش وجود دارد، همچنین در قسمت بالای این قسمت و در سمت راست دکمه‌ای وجود دارد که با ضربه زدن بر روی آن مستقیما به قسمت تنظیمات گوشی هدایت خواهید شد.

 

 

در قسمت منوی گوشی مانند دیگر گوشی‌های اندرویدی آیکون نرم افزارها به صورت پنجره‌ای وجود دارند که می‌توانید بنا بر سلیقه خودتان نوع نمایش آیکون‌ها را به حالت لیستی نیز تغییر دهید در حالی که می‌توانید بر اساس حروف الفبا نیز آن‌ها را مرتب سازی کنید.

 

 

 


در بالالی صفحه منو یک تب مربوط به ویجت ها وجود دارد که بر خلاف گلکسی اس 3 نمی‌توانید با کشیدن انگشت بین صفحه ویجت ها و صفحه آیکون نرم افزارها جا به جا شوید و  حتما باید بر روی تب ویجت ها ضربه بزنید.

 

همچنین یک تب دیگر به نام دانلودها وجود دارد که برنامه‌هایی را که شما دانلود و نصب کرده‌اید و به طور پیش فرض بر روی گوشی وجود نداشته را نمایش می‌دهد.

 

 

با نگه داشتن دکمه خانه Task Switcher گوشی نمایش داده می‌شود. در اینجا تمام برنامه‌های باز نشان داده خواهند شد و با این وسیله به راحتی می‌توانید بین برنامه‌هایی که قبلا باز کرده‌اید و اکنون به آن نیاز دارید سوئیچ کنید. در عین حال سه دکه در زیر این صفحه وجود دارد:

 

دکمه اول شما را به Task Manager سامسونگ هدایت می‌کند که می‌توانید در اینجا رم گوشی را خالی کرده و باعث سریع‌تر شدن و روان‌تر شدن کارآیی دستگاه شوید.

 

دکمه دوم شما را به Google Now منتقل می‌کنید.

 

دکمه سوم تمام برنامه‌های بازی که در حال نمایش در این صفحه هستند را می بندد در عین حال می‌توانید با کشیدن هر برنامه به طرفین و خارج کردن آن‌ها از صفحه آن‌ها را ببندید.

 

 

 

در اینجا با وجود کمتر بودن رم نسبت به گوشی گلکسی اس 3 و  همچنین دو هسته‌ای بودن گوشی که دو هسته از برادر بزرگ خود کمتر دارد اما گوشی در اجرای نرم افزارها و فرامین سنگین به خوبی پاسخگو است. و حتی والپیپرهای زنده سنگین را بدون هیچ مشکلی اجرا می‌کند.

 

نرم افزارها

 

در اینجا از S Voice که رقیبی برای Siri اپل است استفاده شده که با دو بار فشردن دکمه سخت افزاری خانه فعال می‌شود و آمادگی خود را برای کمک به شما اعلام می‌کند. از این دستیار مجازی می‌توانید برای جستجوی اینترنتی – جواب دادن و یا رد کردن یک تماس – فعال کردن دوربین و عکس برداری – کنترل موزیک و رادیو و قطع کردن صدای  زنگ آلارم استفاده کنید. همچنین کارهایی مانند انجام عملیات‌های ریاضی مانند ماشین حساب و پاسخگویی به بعضی از سوالات شما در مورد فرهنگ، فیزیک و... و پیدا کردن جواب بعضی از سوالات کلیدی توسط منبع Wolfram وجود دارد.

 

در یک مقایسه کلی با Siri متوجه خواهید شد که S Voice سامسونگ برای رسیدن به سیری هنوز راه طولانی را در پیش دارد، در پاسخگویی به سوالات Siri توانمند تر است.

 

در عین حال Siri از نظر درک مطالبی که برای آن بیان می‌کنید پیشرفته‌تر است همچنین Siri بسیار روان‌تر عمل می‌کند و پاسخ‌های جالب‌تر و دقیق‌تری را ارائه می‌دهد. به واقع باید اعتراف کرد که کار کردن با Siri بسیار لذت بخش تر و آسان تر است و با آن به نتایج قابل قبول‌تری می‌رسید.

 

همچنین در اینجا امکانات خوب گلکسی اس 3 از جمله: Smart Stay- Smart Alert نیز وجود دارند.

 

 

دفترچه تلفن

 

دفترچه تلفن نیز در این گوشی مانند تمام گوشی‌های اندرویدی بسیار کارآمد است امکان جستجوی مخاطبان وجود دارد در ضمن اینکه زمانی که فرد مورد نظر خود را پیدا کردید با کشیدن انگشت خود به سمت راست بر روی شماره مخاطب گزینه تماس با آن شماره فعال خواهد شد و با کشیدن انگشت به سمت چپ گزینه فرستادن پیام برای آن شماره فعال می‌شود.

 

سامسونگ یک ویژگی جدید در دفترچه تلفن‌های خود قرار داده که Reject List نام دارد  که مانند نرم افزارهایی که قبلا با نام لیست سیاه وجود داشتند عمل می‌کند افرادی که در این لیست تعریف کنید دیگر قادر به تماس با شما نیستند.

 

یک ویژگی جدید در اینجا استفاده از حالت لرزی اختصاصی است که شما می‌توانید ویبره مورد علاقه خود را بسازید و برای یک مخاطب خاص تعریف کنید با ار حالت‌های ویبره موجود که به طور پیش‌فرض قرار دارند استفاده کنید درست همانند زنگ تلفن.

 

ویژگی Direct Call در اینجا به چشم می‌خورد با این ویژگی که از برادر بزرگ‌تر این گوشی به ارث رسیده است شما می‌توانید در هنگام مشاهده مشخصات یک مخاطب و یا هنگام فرستادن یک پیام برای یک مخاطب با بردن گوشی موبایل به کنار گوش خود بدون هیچ گونه حرکت دیگری با آن شخص تماس بگیرید.

 

همچنین Smart Alert نیز در این گوشی تعبیه شده است که به وسیله آن گوشی زمانی که شما یک تماس از دست رفته و یا یک پیامک خوانده نشده داشته باشید و گوشی را از جای خود بردارید با یک ویبره به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

همچنین قطع شدن صدای زنگ و یا نگه داشتن موسیقی در حال پخش با برگرداندن و قرار دادن صفحه نمایش بر روی یک سطح نیز وجود دارد.

 

 

ویژگی دیگر یعنی Pop play است که به شما اجازه می‌دهد تا در حین انجام کارهای دیگر با گوشی خود به تماشای ویدئوی در حال پخش در یک پنجره کوچک‌تر  بر روی برنامه‌های دیگر بپردازید، برای این کار در هنگام پخش ویدئو بر روی یک دکمه که مخصوص همین کار است و در قسمت پخش ویدئو تعبیه شده ضربه بزنید به این وسیله ویدئوی شما در یک پنجره کوچک در صفحه اصلی شروع به پخش شدن می‌کند در حالی که شما می‌توانید کارهای دیگری را مانند فرستادن پیامک را انجام دهید همچنین با استفاده از Pinch – Zoom با دو انگشت امکان تغییر اندازه این صفحه وجود دارد.

 

 

دوربین

 

این گوشی به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز است که این دوربین توانایی عکس برداری با کیفیت 2560×1920 را دارد. رابطه کاربری دوربین مانند رابط کاربری مانند رابط کاربری دوربین در گلکسی اس 3 است. این دوربین همچنین ویژگی‌های خوبی مانند فوکوس لمسی، تشخیص لبخند، عکاسی در حین فیلم‌برداری، حالت پانوراما و عکاسی متناوب را دارد. توجه داشته باشید که اگر از ویژگی عکاسی در حین فیلم‌برداری استفاده کنید عکس‌ها بر مبنای فریم ویدئویی در حال ضبط یعنی 720p گرفته خواهند شد.

 

 

نمونه‌ای از عکس‌های گرفته شده با گوشی

برای دیدن عکس‌های بزرگتر روی عکس‌ها کلیک کنید.

 

 

 

در قسمت فیلم‌برداری نیز گوشی فیلم‌هایی با کیفیت 720p را ضبط می‌کند که فرمت ضبط ویدئویی نیز mp4  است.

 

 

مرورگر

 

مرورگر این گوشی همان مرورگر اصلی آب‌نبات ژله ای است که این مرورگر توسط سامسونگ بهبود داده شده است. در کنار این مرورگر،  chrome نیز به طور پیش فرض بر روی گوشی نصب است.

 

 

نظر جی اس ام

 

گوشی گلکسی اس 3 مینی را می‌توان در کلاس متوسط گوشی‌ها یک گزینه بسیار خوب برای خریداران دانست این گوشی نه خیلی خوب است نه خیلی بد است برای کاربرانی که قصد استفاده متوسط از گوشی را دارند و یا برای کسانی که نمی‌خواهند گوشی به بزرگی گلکسی اس 3 را در جیب خود داشته باشند این گوشی یک انتخاب مناسب است و یک گوشی قدرتمند در قابی کوچک‌تر از گلکسی اس 3 اصلی است.

 

به طور خلاصه می‌توان این گوشی  را یک گوشی مناسب برای افرادی دانست که علاقه زیادی به خرید گلکسی اس 3 دارند اما یا قدرت پرداخت هزینه آن را ندارند و یا اینکه از قرار دادن گوشی با صفحه نمایش 4.8 اینچ در جیب خود متنفر هستند.

 

مزایا

 

اندروید 4.1.1

پردازشگر قوی دوهسته ای با سرعت 1 گیگاهرتز

طراحی زیبا و راحتی  در هنگام دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن

 

معایب

 

تراکم پیکسلی پایین صفحه نمایش

نبود ضبط 1080p در دوربین

نبود دکمه مخصوص عکس گرفتن


منبع : gsm.ir

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 288 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:05

پسرم امروز گفت یک پیراهن مسی برایم بخر. یاد خاطره ای افتادم. قرار بود به مسی توپ طلا بدهند. پاریس بودم و کارت خبرنگاری ام صادر نشده بود. آویزان پیرمردی که کارمند محلی دفتر بود شدم و به استناد چند دعوتنامه قدیمی و مدارک خبرنگاری زپرتی، ساعت ها در سرما منتظر ماندیم تا بیاید. 

 خاطره ی کامران نجف زاده از گفتگویش با لیونل مسی / Www.Poonak.Org

مشاهده ( خاطره ی کامران نجف زاده از گفتگویش با لیونل مسی ) در ادامه مطلب . . .

 

 

خوب می دانم که چهره هایی اینچنین تا نباشد "اوکی "مدیربرنامه حاضر به جواب نمی شوند و اصلا هیچ کس،هیچ کس آنجا مصاحبه اختصاصی نمی گیرد.چون می داند نمی شود.من فکر می کردم باید تمام تلاشم را بکنم.شاید شد.فکر می کردم این حق هوادارهای ایرانی مسی است که یک سوال ایرانی از او بپرسند.

تا مسی از ماشین پیاده شد پریدم جلو و از میان چندین سوالی که در ذهنم بود و آن همه خبرنگاری که مبهوت نگاه می کردند پرسیدم :"درباره فوتبال ایران چه می دانید؟اصلا شناختی داری؟"گفت:"هیچی.شناختی ندارم.".. ... .....

بعد محافظ هایش ما را کنار زدند و همین.

کامران نجف زاده

مصاحبه پخش شد.خیلی کوتاه هم بود خب .بعد دیدم برخی مصاحبه را نقد کردند .بیشتر نقدها حول این بود که چرا مسی گفت فوتبال ایران را نمی شناسم و این چه سوالی بود که خبرنگار پرسید.آنها که مرا می شناسند می دانند دوست دارم نقدم کنند که می دانم هر چه حاشیه امن بگیرد وا مصیبتاست ...اما به نظرم این بدوی ترین نوع انتقاد بود .چون من طبیعتا مسوول جواب دادن طرف که نیستم.اگر در خانه کس است اینکه مسی فوتبال ایران را نمی شناسد هم نیازمند واکاوی هاییست.خب نمی شناسد دیگر.همین جواب اتفاقا مهم است.بعد چه سوالی باید می پرسیدم؟پیتزا بیشتر دوست داری یا بستنی ؟یا نظر شما درباره سبیل کریم باقری چیست؟

پیرمرد دوست داشتنی که سالها کارمند دفتر پاریس بود مرا یواش کشید کنار و گفت: "ول کن!".شمرده شمرده و طوری که نرنجم گفت:" پیش از تو در سی سالی که من اینجا هستم خیلی ها آمده اند و بیشتری زندگی کارمندی کرده اند و برگشته اند.انگار نه انگار خانی آمده و خانی برگشته..بعد ها هم برخی هایشان سفیر شده اند.مدیر شده اند.بارت را ببند بجای این همه جست و خیزها.ول کن.حالا مسی این وسط کیه ؟چرا برای خودت دردسر درست می کنی؟".

مکث کردم.قبلی ها هم اینجور ها که می گفت نبودند اما به فرض محال هم اگر اینطور بود باز... من دوست نداشتم اینجوری زندگی کنم.

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:01

شیلا سبت که در سال 2012 عنوان ملکه زیبایی بحرین را کسب کرد اخیرا در یک مصاحبه جنجالی با یک روزنامه ورزشی به نام النادی هدفی برای خودش قرار داد که به راستی حیرت انگیز است.

به گزارش پرشین وی سبت گفت:"من هیچ اعتراضی به ازدواج با ستاره فوتبال، کریستیانو رونالدو ندارم. حتی اگر همسر دوم او باشم" 

طبق سنت منطقه خاورمیانه، مردان از زنان خواستگاری می کنند؛ اما شیلاء سبت بحرینی خودش زحمت این کار را کشیده است!

بنا بر این گزارش، روزنامه  الرای کویت نوشت که وی گفته، با این موضوع که وی زن دوم رونالدو باشد مشکلی ندارد؛ فقط یک شرط دارد و آن این که وی علنا اعلام کند مسلمان شده است.

این خبر در رسانه های عربی در سطح وسیعی انتشار یافته است. 

 ملکه زیبایی عرب ، خواستار ازدواج با رونالدو شد + تصاویر / Www.Poonak.Org

مشاهده ( ملکه زیبایی عرب ، خواستار ازدواج با رونالدو شد + تصاویر ) در ادامه مطلب . . .

 

 

 

 

ملکه زیبایی

ملکه زیبایی

ملکه زیبایی

ملکه زیبایی

ملکه زیبایی عرب

ملکه زیبایی عرب

ملکه زیبایی عرب

ملکه زیبایی عرب

ملکه زیبایی بحرین در آرزوی ازدواج با کریستیانو رونالدو

 

"من آرزو دارم همسر رونالدو باشم و امیدوارم به حقیقت بپیوندد."" هیچ اعتراضی ندارم همسر دوم او باشم ولی تنها شرط من این است که او اسلام را بپذیرد."

کریستیانو رونالدو ، فوتبالیست پرتغالی که اکنون در رئال مادرید بازی می کند و به گزارش پرشین وی در حال حاضر با سوپرمدل روسیه ای ایرینا شایک در ارتباط است و قبلا نیز با کیم کارداشیان و پاریس هیلتون در ارتباط بود.

ملکه زیبایی بحرین در آرزوی ازدواج با کریستیانو رونالدو  

  

 

 

برچسب ها: کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو, کریستیانو رونالدو, رونالدو, ronaldo, cris ronaldo, ازدواج کریس رونالدو

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:01

کاریکاتور: سرعت اینترنت در ایران / Www.Poonak.Org

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:01

در این مطلب، چند عکس جالب و متفاوت از حسین رضازاده را آماده کرده ایم. در این تصاویر که مربوط به محرم 1390 می باشد، پهلوان رضازاده در حال ریختن چای و پذیرایی کردن از عزاداران امام حسین (ع) می باشد.

تصاویر: حسین رضازاده در حال پذیرایی از عزاداران امام حسین (ع) / Www.Poonak.Org 

مشاهده ( تصاویر: حسین رضازاده در حال پذیرایی از عزاداران امام حسین (ع ) در ادامه مطلب . . .

 

 

 

عکس حسین رضازاده در حال پذیرایی از عزاداران امام حسین 

رضازاده

عکس حسین رضازاده در حال پذیرایی از عزاداران امام حسین 

حسین رضازاده

عکس حسین رضازاده در حال پذیرایی از عزاداران امام حسین 

 

 

برچسب ها: حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده, حسین رضازاده, جهان پهلوان رضازاده, حسین رضازاده

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:01

در این مطلب، سری جدیدی از تصاویر بازیگران به همراه فرزاندانشان را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم لذت لازم را ببرید.

سری جدیدی از عکس های بازیگران با فرزندانشان / www.poonak.org

مشاهده ( سری جدیدی از عکس های بازیگران با فرزندانشان ) در ادامه مطلب . . .

 

 

 

 

ویشکا آسایش و پسرش

ویشکا آسایش و پسرش


یوسف تیموری و پسرش

یوسف تیموری و پسرش


بهاره رهنما و دخترش

بهاره رهنما و دخترش


رویا میر علمی و پسرش

رویا میر علمی و پسرش


لادن طباطبایی و پسرش

لادن طباطبایی و پسرش

شقایق دهقان و پسرش

شقایق دهقان و پسرش 

 


عکسهای جدید برخی بازیگران با فرزندانشان

کمند امیر سلیمانی و پسرش

کمند امیر سلیمانی و پسرش

الهام پاوه نژاد و دخترش

الهام پاوه نژاد و دخترش

 مریم سرمدی و پسرش 

مریم سرمدی و پسرش

رانا قیصر نژاد و پسرش

رانا قیصر نژاد و پسرش

یوسف تیموری و پسرش

یوسف تیموری و پسرش

 بهاره رهنما و دخترش پریا

بهاره رهنما و دخترش پریا

زهرا سعیدی و پسرش

زهرا سعیدی و پسرش

 پریوش نظریه و دخترش

پریوش نظریه و دخترش

رویا میر علمی و پسرش

رویا میر علمی و پسرش


 پویا امینی و پسرش

پویا امینی و پسرش 

 

به نقل از: پرشین وی

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 395 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:01

سایت ها زرد ایرانی در تازه ترین جنجال خبری با انتشار تصاویری، مدعی شدند که یک خواننده مشهور غربی، ایرانی از آب درآمده است!

شکیرا ایرانی از آب درآمد! + عکسی از پدر و مادر ایرانی شکیرا / www.poonak.org

مشاهده ( شکیرا ایرانی از آب درآمد! + عکسی از پدر و مادر ایرانی شکیرا ) در ادامه مطلب . . .

 

 

 

این سایت ها که تنها منبع انتشار چنین خبری در کل جهان هستند، نوشته اند: شکیرا هنرپیشه و خواننده معروف اسپانیایی بعد از سی سال جدایی خانواده خود را یافت. منوچهر و نوش آفرین دیبافر، مادر و پدر شکیرا، که از درباریان به نام زمان شاه بودند پس از انقلاب به امریکا مهاجرت کرده و پناهنده شدند. ولی به دلیل مشکلات سیاسی و مالی سرپرستی شکیرا را که آن زمان کودکی ۲ ساله بود، به خانواده ای اسپانیایی سپردند. تا این که ماه گذشته شکیرا به کمک خانم اپرا ویفری، مجری معروف اپرا شو، موفق به دیدار خانواده اش در امریکا شد.

شکیرا ایرانی از آب درآمد! + عکس پدر و مادر ایرانی شکیرا

این سایت ها که تخصص شان، «به بهره برداری رساندن پروژه ایرانی شدن چهره های مشهور جهان» است، اضافه می کنند: وی گفت بسیار از این دیدار خوشحال است و دوست دارد وقت بیشتری را صرف خانواده اش کند. او همچنین گفت که با وجودی که در اسپانیا و با فرهنگ اسپانیایی بزرگ شده است اما دوست دارد درباره ریشه های ایرانی خود تحقیق کند. این در حالی است که چنین خبری در سایت های معتبر انگلیسی زبان ، اساساً وجود ندارد! 

به نقل از: پرشین وی

سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان...
ما را در سایت سایت بهترین وبلاگ انجمن وبلاگنویسان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمودسینگله codeweblogha بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 18 دی 1391 ساعت: 22:01